[JF's Stuff] Írói válság No.2

Kedves Olvasóm!

Sajnálom, de azért születnek ilyen bejegyzések a blogon és más blogokon is, mert az ember könnyebben teszi túl magát, vagy talál megoldást egy problémára, ha azt leírja és szembesíti magát a helyzettel. Szóval, aki nem akar ilyenről olvasni az kattintson el, mert semmi Japánnal kapcsolatos dolog nem lesz ebben a bejegyzésben. 

Köszönöm a türelmeteket!





××××××××××××××××××××××××

Májusban írtam egy önsajnáltató bejegyzést arról, hogy nagy írói válságban vagyok... A probléma azóta sem hárult el. Habár írtam cikkeket, mégsem olyanokat, mint régen.





Nem akarom feladni és itt hagyni a blogot, kicsit sem. nekem ez többet jelent nagyon sok mindennél. Nekem ez a hobbim, ez az amire büszke vagyok és ami segít elérni az álmaimat.


Mégis most van bennem valami, mint egy fal, egy nagy kő, ami lehúz. 


Nemrég olvastam egy blogot. Teljesen jelentéktelen témában - már úgy értem, hogy ennek a bejegyzésnek a szempontjából - és annyira jókat írt benne a srác... Annyira ki voltak találva a mondatai... Annyira megihletett, pedig semmi köze nem volt a blogjának Japánhoz. 
Annyi lendületet adott hirtelen. És akkor neki is ültem egy félbehagyott cikknek... "Most aztán...!" - gondoltam. - "Most megmutatom mit tudok!" 
És mikor megnyitottam word-öt... síri csönd. Semmi. Az agyam teljesen kinullázta magát. Sztornó az egész. 


Az a baj, hogy sokszor túlságos is maximalista vagyok... Ha nem tökéletes valami - szerintem - akkor nem is folytatom, nem tudom folytatni, míg az az egy szem mondat, vagy gondolatmenet nem tökéletes, melyet tálalni akarok. 

És nemcsak a blogolással van így, hanem a rajzzal is. Máskor, mikor össze vagyok törve vagy csak lazulásképp szórakoztatni akarom magam egy jó zene mellett, nekiülök rajzolni. De már az sem megy. Ugyanaz, mint a blognál... Szánalmas. 

Valami nagyon blokkol és nem tudom mi. Ha valaki átkot szórt rám, akkor jelentem, nagyon jó munkát végzett. 

A legközelebbiig... Kellemes estét Mindenkinek! 

Addig is mindenkit szeretettel várok a Facebook oldalon!



Megjegyzések

  1. Halloween Japánban, vagy Őszi ünnepek Japánban. Vagy téma lenne csak az írás nem megy?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindkettő megvolt már.
      http://japanfenyei.blogspot.hu/2013/10/japan-halloween-no-boyfriend-no.html
      http://japanfenyei.blogspot.hu/2013/10/a-japan-osz-unnepei.html

      Igen, téma lenne, csak az írás nem megy. Téma az tömegével lenne... :/

      Törlés
    2. jé tényleg, és ezeket olvastam is ^^"

      Törlés
  2. Szia. Ismerem az érzést "sajnos". Van olyan, hogy van téma csak nem mozdítja meg az embert.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Az az érdekes, hogy de megmozdít, csak... ugye mégsem. Szóval nagyon érdekel a téma, de nem jönnek a szavak. Fura helyzet, de úgy néz ki most már kilábalok és hamarosan jön Aokigahara! :D YAAAYYYY!!!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok