2014-09-27

[JF's Stuff] Japán Fényei - A nagy kérdőív - KIÉRTÉKELÉS



Kedves Olvasóim!

Végül nem jött össze 50 szavazat a megkérdezés során, de így is szép eredménnyel, 39 szavazóval zártam a kérdőívezést.

Ezúton köszönöm mindenkinek, aki kitöltötte. :) Cikkekkel honorálom. (Igen, útban van több is, mint a régóta várt JSO sorozat következő és egyben utolsó része, az Aokigahara erdőségről, vagy a Japánt imádókat és utálókat feltáró kis ismertető, elemző cikkem. Ugyanakkor tervbe vettem egy cikket a rasszizmusról japánban.)

Most visszatérve a kérdőívre. 




Igazán meglepett, ugyanakkor rendkívül jól esett, hogy senki sem szavazott egyessel vagy kettessel annál a kérdésnél, hogy "Mennyire tartod érdekesnek a cikkeket?". A legtöbben - szinte fele-fele arányban négyesre és ötösre értékeltek, míg egy kis százalékban, kettő személy hármasnak ítélte a cikkeim érdekességét. 



Érdekes kérdésként tettem fel, hogy "Milyen gyakorisággal olvasnál cikkeket a JF blogon?". A legtöbben a heti több alkalmat jelölték meg, de sokan voltak azok is, akik heti egy alkalommal biztosan olvasnának cikket a blogon. Aztán a két legkisebb százalékkal a havonta több alkalom és a néhány havonta végzett, de volt ilyen kitöltő is.



Kontrollkérdésként tettem be a kérdőívbe azt, hogy "Milyen gyakorisággal olvasol jelenleg cikkeket a JF blogon?". Az előző kérdéssel szemben, erre kissé más százalékban érkeztek a válaszok. 
Jelenleg ugyanis sokkal ritkábban olvastok cikkeket. Ez persze az én hibám, hiszen ha lennének cikkek, akkor gyakrabban jönnétek a blogra olvasgatni, ahogy azt az előző kérdésből megtudtam.
Itt legtöbben hetente egy alkalommal és havonta néhány alkalommal olvastok cikkeket. Ugyanakkor volt olyan személy is, aki ritkábban olvas, mint néhány havonta.



A kedvenc és örökzöld kérdésem pedig, hogy " Milyen témában érkezzen több bejegyzés a Japán Fényei blogra?". 
Ennél a kérdésnél nem véletlenül, csak 4 válaszlehetőséget engedtem megadni, különben nagy káosz alakult volna ki a kiértékelés során.
A legtöbben közületek a japán hétköznapokról és a japán kultúráról olvasnátok a blogon. Ennek a válasznak örültem a legjobban, mert ezek szerint egy rugóra jár az agyunk. :D Eddig is inkább ezek a témák akadtak legtöbbször a hálómba, de így hogy tudom titeket is erősen érdekelnek ezek a témák, még bátrabban fogok ezen témák után vadászni. :)
Egy személy volt, aki az egyéb kategóriában megjelölt egy témát, ez a japán zene volt. természetesen ezt a választ is feldolgoztam és elmentettem a háttértáramban. 
Ami meglepett ennél a kérdésnél, hogy nagyon sokan vártok híreket, információkat japán és anime témában, és kb. ugyanennyien vagytok, akiket érdekel az anime jövője, az anime stílusok elemzése. Ennek is rendkívül örültem, hiszen nem véletlenül tettem be a válaszlehetőségek közé. :)

Az "utolsó helyeken" végeztek az anime témájú és hazai események kategória lehetőségei. Habár szeretnék a továbbiakban több hazai animés és japánnal foglalkozó rendezvényre eljutni, mindig ki kell várnom a legmegfelelőbb csillagállást, ugyanis sokszor anyagilag, sokszor pedig időhiány miatt nem tudok elmenni. (Ugyanakkor megfogadtam, hogy soha többet nem megyek MondoCon-ra, úgyhogy onnan biztosan nem érkezik beszámoló - hacsak nem kapnak eszükhöz a szervezők és gondolják újra az egész rendezvény filozófiáját és struktúráját.) Persze ott rengeteg más hazai rendezvény, amely nem drága és még érdekes is. Amit nagyon szeretnék, egy HoldfényCon-os beszámoló, illetve ha lesznek japán napok, akkor olyan is érkezik a blogra. :) 



Ez lett volna a kérdőív elemzése, remélem legalább olyan jól szórakoztatok a kitöltéskor, mint én mikor kielemezhettem az adatokat. Tartsatok velem mert a hétfői matek ZH után biztosan érkezik cikk is azon a héten. ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

The MEMEME! Theory - Harc a 100 millióért

„Az anime ipar betör az otthonainkba! Elragadja szeretteinket, férjeinket! Megmérgezi a hétköznapjainkat! Átveszi az irányítást a rekl...