[JF's Stuff] Jelentés - 2013. február 3.

Kedves Olvasóim,

Kicsit lustult a blog, minekutána vizsgaidőszakom volt és nem nagyon értem rá. Most szeretnék pótolni mindent, ami elmaradt. 
Tervezek egy új fejlécet, mert ezt már megint meguntam. :D Persze azon is Hikari-chan lesz. 

Lényeg a lényeg, sok minden történt a néhány hetes szünet óta, és mint már oly sokszor jeleztem réges régen készen áll és szeretettel vár mindenkit a Facebook oldala a blognak!! 

Ezzel kapcsolatban kissé csalódott vagyok, habár én mindig az vagyok (blog miatt) és ezt ne vegye magára egyikőtök sem. !!Szeretném leszögezni, hogy minden eddigi feliratkozónak és random látogatónak nagyon nagyon örülök és büszke vagyok - szerintem jogosan - a blogomra, habár a nézettségére egyáltalán nem.!! Ezért is vagyok eléggé lehangolt a bloggal kapcsolatban! Lehet nekem is sz*rrá kellene spammelnem az oldalt mindenhol - de ez együtt járna azzal, hogy rossz megítélése lenne a blognak. (Én sem szeretem ha minden nap, vagy naponta többször is ugyanannak az oldalnak a linkjét posztolják...) Viszont az a helyzet, hogy a tapasztalataim alapján arra jutottam, hogy szinte alig akad ember, akit valóban érdekelnének a japán hétköznapok. Ez azért szörnyű, mert az animés kép-posztolós olcsó FB oldalakat tonnaszám lájkolják naponta... Biztosan van azzal is munka, de nem gondolom nagyképűségnek ha azt mondom, hogy én sokkal többet dolgozom egy-egy cikk megírásával és összességében a bloggal... Mégis maroknyi személy, aki ezt értékeli. Ez kissé rosszul esik, és csak azért nem zártam be eddig - és nem fogom bezárni - a blogot, mert imádom ezt csinálni, még ha csak néhányan olvassák is. Ezt szeretném megköszönni azoknak, akik magukra veszik, főleg a leghűségesebb feliratkozóknak és kommentelőknek (FB oldalon). 

Mindezzel csak azt akartam kinyögni, hogy megköszönném, ha megosztanátok ezt a fránya linket, és feliratkoznátok a FB oldalra és - most nagyon nyomulós leszek - akkor is iratkozzatok fel, ha szeretitek ha nem a Japán Fényei blogot!! :) Jó lenne, ha ez lehetne az első és egyetlen kérésem felétek, és jó lenne, ha megszánnátok!! xD 

Na, azt hiszem ennyit a panaszkodásról. (Csak hogy tudjátok ezt már hónapok óta le akartam írni, de sosem volt képem hozzá, de most betelt a pohár és nagyon köcsög lettem. xD )

Mai okosság:

Ne csak nézd, tudd is amit nézel! :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hogyan menekülj ki Japánba?

Japán szépségtitkok