2013-02-06

2013 tavaszi animék - MAGYAR lineup!

Megfogadtam magamnak, hogy ma addig nem fekszem le míg ez kész nincs. Igen, én készítettem, saját kezűleg a megjelölt források segítségével. Mondanom sem kell pár napja már ezen dolgoztam és ma már végleg kezdett elegem lenni ebből az egészből, úgyhogy a fenti elhatározásra jutottam. 


Nagyon-nagyon-nagyon remélem, hogy tetszik nektek és élvezettel fogjátok olvasgatni! :)


Image Hosted by ImageShack.us
Filmek és mirai-ok

Teljes méret: http://imageshack.us/photo/my-images/21/2013animespringlineuphu.jpg/


Image Hosted by ImageShack.us
Folytatások
Teljes méret: http://imageshack.us/a/img201/5784/2013animespringlineuphu.jpg


Image Hosted by ImageShack.us
Új animék
Teljes méret: http://imageshack.us/a/img502/5784/2013animespringlineuphu.jpg

4 megjegyzés:

  1. Izé... Nagyon örültem az aktuális lineup-nak magyarul, de piciben nyílik csak meg...

    Akárhogy nézem, nem tudom olvasni. Lehetne ez ellen tenni vmit?

    Köszi!
    Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm, hogy szóltál. Kár, hogy magamtól nem vettem észre, de amennyire tudtam orvosoltam a problémát és imageshak-re töltöttem fel, igaz darabokban, de túl nagy lett volna egyben. A minőségén meg nem szerettem volna rontani.

      Remélem most már jó lesz. :)

      Törlés
  2. Tökéletes! és köszi a gyors választ! és az orvoslást is!
    :)
    Azt hiszem gyakran járok majd erre... :)

    Üdv!
    Zs.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a bizalmat. :D
      Érezd jól magad!

      Törlés

The MEMEME! Theory - Harc a 100 millióért

„Az anime ipar betör az otthonainkba! Elragadja szeretteinket, férjeinket! Megmérgezi a hétköznapjainkat! Átveszi az irányítást a rekl...